Sunday, November 29, 2009

hari ini dalam sejarahh.

okayyyy..
buat kali ke3 nye aku membuat blog and aku harap kali ini akan berpanjangan hingga ke anak cucu,,hahaha,,blog ini telah dipublishkan pada pukul 3.55 pagi bersamaan hari ahad,29 haribulan 11 2009 bersamaan ntah berapa masihi pun aku da lupe AND aku sangatttttt excited,teruja,terharu dan macam2 lagilah kerna dapat gak aku membuat blog yang aku impikan sejak kecikkkk dan selepas excited membaca blog orang,,mase aku buat blog ni sume makhluk kat kampung(aku tgah cuti sem) sedang lena diulit mimpi indahhhh kecuali lelemmmbuuu dan kekerbauu yg nak kene korban (maklumlah raye haji nie).aku tengah berpikir ape aku nak tulis ni sambil menggaru kepala yg tak gatal.sebenarnye banyak aku nak cite tapi memandangkan anak kakak aku yg baby nie(owhhh syiqah yg comelllll) asyik nangis nak minumm susu,,so idea aku da terbantut dek jeritan batinnye itu jadi lain kali lahh ye..plus aku rasa cam nak demam lepas ulat gomggok masuk dalam baju aku nie..so bg yg sudi nak bace bloggg aku ini..silalahh..jgn malu2 ye,,,,
"alfie"

No comments:

Post a Comment