Friday, May 21, 2010

kalau tak kerja,macam mana nak dapat duit kan?

hoi hoi hoi!
wah wah bosannya duk umah ni tatau nak buat ape dah hehe.sekarang ni dah hari hari aku online nak carik keje online ke mana tau dapat pulak kan?haha.takdelah akuni tengah busy nak mencari dan menjawab peraduan peraduan yang ade sekarang at least dapat jugak hadiah kalau ade naseb kan kan kan?hahha gile betol duduk rumah ni.tak tau nak buat ape wei ape lagi godekk la internet ni habes habesan kan?contohnya, aku ni tengah nak memasuki peraduan kat MAS ni ha.ala yang rancangan saya nak cutii tu! tak kan tak tengok kot?best woo so aku nak la mencuba naseb mana tau dapat tiket gi bali ke dapat main dengan dolphin u hahahhaha!.as usual kalau online je mesti la berfacebook kan.ni haaa lagi satu aku dah daftar adi ahli gossip tau.hahha gila macam tak caya.tapi ni bukan gosip pasal si **** yang kekwat ke,si *** dah couple ke.ni gossip hiburan punya.baru la nampak matang sikit dowh! hahahah.lepas ni siap la abang western kat kaci tu aku bocorkan rahsia dan perangai kau nanti kat sumeorang hahahahah gila jahat kan.dah la aku nak tulis gosipp baru japp.bai bai!

No comments:

Post a Comment