Friday, July 2, 2010

Assalamualaikum Semua!

hai hai! lepas tengok awek cantik hanna jual maruku update belog terus aku berkobar-kobar nak update walaupon takde cerite ye puan puan dan tuan-tuan.aku rasa kalau aku ni artis,tak kejadah aku nak cite benda mengarut baik tido sebab esok ada shooting.haha berangan kau lebeh!.cakap pasal berangan,minggu minggu akhir sebelom masuk ke hutan ni aku habeskan dengan berangan.kau nak tau ape aku berangan?aku berangan tengah menyanyi lagu kemelut di muara kaseh dari hakak ziana zain sambil tarik tarik mikrofon atas bawah.sambil studnet law semester 1-8 uum bersorak sorak.tak lupe jugak ada yang menjerit kehisteriaan.ewah ewah,sumpah sampai sem 8 tiap kali aku naik bus,kene baling telor wtf ye puan puan dan tuan tuan.ye,itu die,berangan bukan main lagi.haha.gelakkan diri sendiri wehh.okayy cukup;)

tak sampai lagi seminggu aku akan pulang ke alam sekitar.ye,itu die kembali menjadi insan-insan yang sayangkan alam sekitar.cewah cewah padahal kedah pun dah same membangun dengan kl tawu.okay itu tipu ye puan puan dan tuan tuan.eh apesal aku asek puan puan dan tuan tuan?gila.ohh gila malas nak balik ke uniutama ni,sedih nak tinggalkan masa-masa tidor yang lama,masa masa memasak,masa masa tengok tv,masa bersama yang tersayang.ceh macam kat same tak de yang tersayang?.memang tak de pon.yang paling sayang iaitu kawan-kawan ade lah.hehe.

ingat tak pasal kakak saya yang nak bersalin tu?fyi,die tak bersalin-salin pon.salin salin baju adalah.hehe maybe baby tu belom sedia untuk melihat dunia yang penuh ranjau ini.cewah cewah.tapi nanti kalau dah bersalin aku update ye.nak letak name ape eh?letak nama rozmey boleh?kang kuar kuar je rambut dah beropol macam langser raya sambel tersengeh sengeh gitu.kah kah.okay,babai kawan kawan!

No comments:

Post a Comment