Thursday, April 7, 2011

dengar ini satu cerita:

aku nak tanya kau, pernah tak kau rasa macam apa yang aku rasa? kau jatuh hati kat sorang perempuan ni from the first time kau jumpe die but time to time, kau mula nak kenal dengan die and die pun get along dengan kau. kau rasa bahagia bila dengan dia and kau proposed die untuk jadi bf die. tapi die cakap die cuma anggap kau macam kawan.or macam sorang yang akan rapat dengan die sampai bila bila tapi hubungan itu takkan lebeh sampai ke kekasih. so what do you feel? sakit kan? hurm.aku tak boleh terima at first and aku keep on pertikaikan why she could do this to me?die cakap die sayang aku.and aku tau die perlukan aku tapi kenapa die tak terima aku as a kekasih? hah.i cant faced this.aku macam memberontak jugak tapi kemudian aku faham why she do that thing to me. kawan in all situations pun akan bertahan sampai bila bila tapi kekasih? yea masa suka kau sayang lah tapi dah tak suka mulala benci kan?.so aku mula faham.and aku amek keputusan disebabkan aku cintakan die,aku rela jadi macam ape yang die nak.macam kawan.demi cinta aku kat dia,aku buat lah macam tu.tragik tak? hurm ini takdir.

"Tuhan takkan bagi apa yang kita mahu,
Dia akan bagi apa yang kita perlu..."

No comments:

Post a Comment