Tuesday, March 2, 2010

I Grow,I Survive,and I Learn

"Hujan dalam mata tumbuh

benih basah kita

dilingkar sepi angin

mati di hujung daun.

Tidak aku mahu apa-

apa keculi bisu kerana

bisu adalah kiriman

kau terhening.

Sehening angin

sehening hati."
 
sempat aku menggugel sajak yang best nih.best tak?hah kalau korang ni tak berjiwa seni mesti cakap tak best kan?heh jangan amek hati yea. sajak ni sangat bermakna koz pada aku, aku lebih rela bisu dari boleh bercakap koz kalau kite banyak bercakap lagi banyak salah kita buat kan?minggu ni banyak sangat dugaan dan cobaan yang mendatang.tapi aku kena tabahkan diri untuk mengharungi segala masalah ni.sebab aku percaya,orang cakap kalau kita ada banyak dugaan dan cabaran,itu tandanya tuhan masih sayang kat kita okayy,kalau die x sayang kat kita mesti dia tak pedulikan kita lagi.dan kerana itulah aku masih lagi kat sini and take semua poblem tu as easy as makan kacang.so tak payah nak pening-pening otak lagi kan?but reality nye kadang2 rasa nak gila jugak nak handle benda nih.heh,okay lah,asalamualaikum.

No comments:

Post a Comment