Wednesday, March 24, 2010

A Moment Like This

penat tak hilang lagi rasanya.pagi tadi bru sampai uum macam nak tercabut pinggang eden.then terus gi kelas pastu membuta sapai handphone vibrate dengar satu library pun x perasan.aha.ok bukan tu aku nak cerita aku nak cerita pasal kat kampung hari tu.ohh ye, bagi anda yang tidak tahu, minggu lepas aku bali kampung.my engagement.errr?? ok kakak aku punya engagement lah.ada banyak cerita nak kongsi, suka, duka tapi untuk post yang ni i cerita yang suka dulu okayy bebeh!


first of all, I seronok gila balik kampung.meriah sangat.wah terasa macam geli la pulak cakap I ni.macam H**is Z*****a plak.ahaksss! dah jom layan gambar2 menarik jom jom.!




ni pictures hantaran sebelah lelaki means hantaran bakal abang ipar I bagi lah.ouhh I lagi.awww! oh lupa plak temanya: brown,pink, and silver


chocolate cakes


buah-buahan.sedapp!


sirih junjung


album bukan sebarang album.duit banyak ni hahah.


and last but not least, chocolate.

then, aku nak tunjuk hantaran from my sis untuk pihak lelaki pulak.tema; orange


hantaran wajib orang melaka,air tin hahahaah


this one sangat unik, jelly lah!

ni dari mak tih aku.comel wohh


sirih junjung moden.hahah simple jeh


chocolate! sorry pix shaky sikit:-))


makanan lagi.ohh fyi,hantaran untuk bertunang semuanya makanan.nanti beg-telekung-apekebenda lagi akan dihantar masa nikah okayy.


cakes!

as usual,fruits!



okayy.cukup pasal hantaran.now,jom jom kita tengok gambar my sis yang tembam ni hahah.tergelak-gelak tengok gambar die sendiri.tulah orang dah cakap jangan mendongak kan dah nampak lemak tepu.hahaah okay layan-layan ye kawan!











ni gambar wajib okayy!


ni abang aku,Roy.nama tk nak gempak pulk.dah jangan gelak.kan aku dah cakap muka kitorang adik-beradik sume lain-lain kan?




picture ni aku suke.sebab? ntah.


muka dah start tension sebab panas!!


haaa tau cuak nak jumpa bakal mak mertua.hahah


akhirnya,tersarung jua cincin di jari.:-))




picture yang fresh dari segala edit-editan.erk??


dengan adik sedara kitorang.


yang pakai tudung merah tu lah kakak sedara i yang selalu i cerita tu.ishh I lagi:-))


touch up


tolongla cakap cantiknya gambar ni sebab aku yang snap.hahah





dengan adik tersayang yang comel-kiut-baik hati dll.OMG

dah puas dah tengok gambar kakak aku yang tembam itu? hahah dah lega dah dapat tido nyenyak dapat update blog ni.thanks to puan wawa sebab ajar aku camne nak kecikkan pix ni sume.bubye!







No comments:

Post a Comment