Saturday, February 6, 2010

***cerita.satu.malam***

malam itu aku bahagia.malam itu aku gembira.malam itu aku senang.malam itu aku girang.malam itu pasti akan menjadi malam kenangan.THE NIGHT OF SERENDIPITY:ITS THE NIGHT THAT MAKES YOUR NIGHT A NIGHT pasti akan diingati oleh kami semua.suatu majlis yang mengeratkan hubungan antara kami semua.wah2 ayat tak boleh blah.tapi at first,aku macam nak mampus x mau pegi.baju xde lah mood xde ;lah hihii akhirnya pegi jugak.bukan setakat prgi,dapat kejuta lagi.hahaha memula aku ingat naik pentas nak amik sijil je sekali dapat best dress lak.alhamdulillah hahaha.jap2 aku ingat nak upload bejuta pix kat sini tp macam lambat cam siput babi jek hahahah so next time lah yek..okayy,entry diakhiri dengan  pix aku hahahahahah


muka mintak penyepak:-)))



No comments:

Post a Comment