Sunday, December 27, 2009

charger oh charger!!

hari ni student2 dah mule membanjiri bukit kachi.depan bilik aku da ade orang,sebelah pun da ade tp x kenal lg la aku kan freshie hahahahahah.em sekarang aku on9 kat lab blok nie koz as usual,charger laptop rosak dan masih x dibeli lagi.sedih kan x de charger??mati kutu aku doe.esok da start kelas tp aku sure lah ramai student x balik lagi n of course lecturer mesti x datang lagi.kawan2 aku pun x balik lg(eh ade ke kawan???) hhahahahaah.nak tau ape aku buat arini???tadi baru lepas basuh baju manual tau u oll hahahaha.jap lagi nak makan then tido pastu agenda lain masih dalam perbincangan;;kedai pun x banyak bukak lagi so topup xde, ape x de sume x delahh.heheheh esok da bermulanya sem baru;sem 2 aku kat uum nie.tinggal lagi 6 sem je(je????) uhuhuhu azam untuk sem ni mestilahh nak berjaya n dapat jumpe kawan baik aku si dl tu...ala dean list lahh kan??hahaha kalau boleh dapat first class lagi malatopsss boleh wat kenduri kat umah hahahah okayla walaupuan bayak lagi yang aku nak tulis tetapi disebabkan kekangan mase,aku terpakse berenti disini.aku akhiri post ini dengan . (fullstop).

No comments:

Post a Comment