Friday, December 25, 2009

cherite sedih;;

jumaat petang hari yang sunguh syahdu uhuuh aku baru je lepas kuar makan dengan kengkawan siap sewa kete lagi nak makan hahahah gile teruk kan kachi nie hehehhe oi bersyukurlahh hahahaah.as usual jadual hari ni basuh baju g semayang jumaat(tu bukan jadual tu kewajipan yea), makan on9 tido.heheeh esok bermulalah sesi pendaftaran kolej sem 2 wah esok kafe dah bukak bestnye x lah sengsara perut aku yang kecik nieh hahahah.esok jugak setor da bukak so esok kene la memunggah setor untuk mengambil barang ku yang berimbun ituh uhhuhu penat siot;;

hari nie 25 hb disember bersamaab hari krismas sedunia.uhuhuh aku ni bukan x suka krismas tapi kalau krismas je mesti ade benda x elok berlaku such as tsunami,kecelakaan dan macam2 lahh tapi aku hope sangat krismas tahun nie jangan la ade pape berlaku.harap2 lahh sumenye ok amin;;

owh yea tadi mase khutbah jumaat ade cerita pasal doa.anda tau doa itu ape?x yah cakaplahh memang korang akan tahu kan??so pentingnye doa itu kerana Allah paling x suka orang2 nye yang x berdoa kepadanya.doa kite mesti akan termakbul kalau kite x makan benda haram,amek benda haram n etc lahh;;
tapi aku selalu doa nak kawen dengan elyana ke tiz zaqyah ke x makbul2 pun??jeng..jeng;;;

malam tadi teringin plak nak cakap dengan anak buah aku yang umo2 tahun so.tapi kakak aku cakap die dah tido ok fine pagi tadi dapat jugak cakap dengan budak kecik tu hehehe rinduuuunye..okay hari nie kakak aku balik kg die cakap tadi.saje je cakap nak bagi aku jeles mentang2 lahh aku jauh kat US nie ei kecik ati tiol x dapat balik umahh wuwuwuwu;

sekarang nie rasa kosong gle da la jauh dari umah nanti dah masuk sem baru esok x de kawan dah apan dah x de so sape nak teman aku tengok movie lagi wuwuuw apan sampai hati kau tinggalkan kawan kau yang xde kawan nie uhhuhuh.okay aku nak dedicate lagu "menerima kau pergi' dari irwansyah n acha untuk apan;;sayang kau kawan!!;;

okaylah aku nak bace paper jap kang x tau lak berite dunia maklumlahh duk kat us nie uhuuh
k chioa!!~

No comments:

Post a Comment