Sunday, December 13, 2009

S.A.B.A.R=S.A.Y.U

owh lamenye x mengupdate blog ku ini
banyak gle banda nak cherite,,
first,arituh mase nak balik uum aku da tolong belikan tiket untuk kawan aku=cha** n die naik dari seremban.so memang aku confidentlahh beli tiket die n ,memang selalu bus dari melaka akan amek penumpang dari seremban.then mase aku da naik bus,ade orang yang bertiketkan nombor(ehh betul ke ni?) 13 0 nak duk sebelah aku.tiket tu same ngan tiket kawan aku nie,so aku cakapla tempat sebelah aku nie kawan aku nye then die kata xpelahh n terus ke seat lain.tetibe ade cine nak duk seat die tuhh and die dan aku jadi confused.tetibe muncullah kelibat kakak yang menjual tiket bus tu n kakak yang nak duk sebelah aku nie tanye kat die asal ade seat same no plak???
guess what?kakak tu ckp yang bus dari melaka x kan g seremban n terus ke changlon.nak aku aku rase ape??cam nak nanges weiii.seriouusssssly!!!kesian gle lak la kat kawan aku x dapat naik bus.then aku pun g lahh kat driver tanye camne nk selesaikan poblem ni.driver tu cakap "itu masalah awak,bukan hal saye punn".ok aku dah nak jatuh kat tepi tangga tu cehh kurang asam nye pakcik.naseb bek kakak tu tolong nak teponkan management kat semban then sematlahh kawan aku naik bus..huh!!!
dalam bus plak,dah la sempitt pas tu budak depan aku sibuk2 nak turunkan seat die sampai da jadi katil,sudahnye aku tersepit..hahahhahaha
waktu tu demam aku x elok lagi so kene la banyak minum air tapi botol air x boleh bukak...boleh??????
aku nak saman SPRITZER ni hahahhaha..
aku pun da sampai UUM,nak tau ape perasaan aku time tu???
sedih+sayu+RINDU ..
memang rindu gle doe dengan famly aku kat melaka
haih~~
lepas daftar g kuar kat alor star hahahah
g umah abg ipar aku kawen oppppssssss
hhahaha
k,sekarang da masuk hari pertama belajar ecomm
serius bosan
huh~~
sorry,,,
aku x selalu update pasni
busy!!!!!!
pesanan: razin and syiqah,acu rindu korang sayang,.,,,,,,

No comments:

Post a Comment