Tuesday, December 29, 2009

perihal saya;;

saya bernama ROSDY BIN RAHMAN bernombor kad pengenalan 901204045269 bernombor pelajar 200416 dengan ini mengisyhtiharkan bahawa saya kini berada di DPP BANK RAKYAT UUM KEDAH dan kini saya menetap di BLOK 15 C 116;;
persembahkan bilik saya;;


selamat datang;;



sticker ini terdapat di pintu bilik aku.motif????



kunci bilik



katil saya;;



kalendar hijrah hahha.sila telengkan kepala anda untuk melihat;;



bahagian saya;;



wardrobe;;



hhahaah.itu saja yg mampu saya katakan;;



kesayangan ku;;



pemberian si dia;;



okay abaikan!!;;



laptop tersayanggggg;;



charger baru hahahaha;;

itu sahaja,,dah jangan komen2 yea;;

2 comments:

  1. x kira..nk komen jugakk..hahaha..motiff ko tnjuk sgala prihal lam blik ko..huhuhu..

    ReplyDelete
  2. mesti lahh tunjuk kalau x kang ramai bebudak teruja nak masuk bilik aku nak tengok barang haaa amek kau tengok lahh puas2 hahahahaha~~~

    ReplyDelete