Wednesday, December 23, 2009

cheritera

kadang-kadang saya x tau ape nak tulis kat blog ni..ntah x de idea lahh pulakk tapi sebenarnye setiap ape yang kite lakukan mesti ade cerite disebaliknye kan???
so hari ni aku nak cite pasal tubuh badan manusia..
hahahha okayy lets begin with TANGAN..tau x ape function tangan??
tangan adalah satu objek yang paling penting dalam badan manusia coz kalau xde tangan keje sume x jalan(exception untuk orang yang cacat***)..nak tau ape tangan aku da buat hari nie??tangan aku dah pegang sabun ngan baju koz td pagi basuh baju,tangan aku dah pegang handphone koz asyik bermesej je dengan cik puan..hikhikhik..em ape lagi yang tangan aku da buat ek???mestilahh da pegang makanan kalau x camne aku nak makan???
okayy KAKI pulak..hari ni kaki aku da bejalan keluar dari sime darby koz kene halau dengan pakcik yang mulut macam haih**** tu...kaki aku plak da bejalan jauh pegi jitra mall tangok wayang,makan,jalan2 lahhh hehhehehe
MULUT??? mulut mestilahh dah banyak bercakap kan,bergosip lagi hahahha mulut plak mesti dah banak bertasbih menyebut nama Allah ececeyyy***
BADAN?? badan aku letih sangat arini,dahlah x banyak terime tenaga,angkat barang lahh dahla badan kecik hehhehehe
HATI?? hati masuk dalam kategori tubuh badan ke???

hehehehhehehe okay hati harini dah banyak terluka,hati plak dah banyak kene makan heheheh dahlah malas nak membebel lagi
korang punye anggota badan wat pe lak????


No comments:

Post a Comment