Thursday, December 31, 2009

kenangan semalam;;




rasanya baru semalam kite memasuki tahun 2009 tapi pejam celik-pejam celik(jangan x celik2),esok bermlalah tahun baru,sebuah lagi buku dibuka dan pastikan buku baru ini lebih indah dari buku yang lama tanpa sebarang contengan atau kedutan.okayyy cukup jadi A.Samad said disituuuu;;

2009 adalah tahun yang membawa seribu kenangan bukan shaja kepada negara tapi kepada diri aku.2009 adalah tahun perit-manis-masam-masin-pahit-tawar-aku.hehe 28 jun 2009 adalah satu tarikh keramat di mana aku buat pertama kalinya menjejak bumi sintok.anda tahu dimana sintok???of course uum tersayangg laaa;;uum-melaka adalah sangattttt jauhh berbanding uitm shah alam-melaka so ini adalah satu cabaran buatku kerana berada jauh dari rumah adalah susah dalam erti kata lain ~homesick~yea itu dia tambahan pula saya telah mempelajari dan mendalami pelbagai pengalaman berada di negeri orang ni(macam la uitm tu negeri kau hahaha).okayy cukup disituuu;;

sepanjang aku di UUM,banyak perkara yang berlaku cthnya semasa baru memasuki uum,kamera digital abang aku telang dihilangkan olehku semasa pergi berjimba dengan kawan2 tulahh aku ni sengal sikit soo x perasan katne cicr kamera itu.walaupun kamera itu tidaklah seberapa mahl,tapi kalau da bayar pakai ptptipu alamatnye makan magi la satu sem yea hahahahah.sampqai sekarang hal kehilangan kamera itu tidak lagi diketahui oleh abang aku kalau da tau memang aku x dapat update blog nieh(maksudnye da mampus kene bunuh).;;

UUM juga telah memberi kenangan indah kepada aku koz di UUM lah cinta lama bertaut kembali ceyyy hahaha.walaupun hubungan kami putus di tengah kiri jalan tapi alhamdulillah bersambung kembali.terima kaseh Allah kerana memberi saya dia dalam hidup saya.kepada si dia,terima kaseh kerna sudi menerima aku yang x berapa nak handsome lagi cute dan macho ini menjadi pria m.dah cukup nanti korang muak;;

apa lagi kenangan 2009??owh yea 2009 juga telah memberi kejayaan yang x berapa besar kepada aku tapi alhamdulillah bersyukur di samping 2009 telah mematangkan aku menjadi seorang insan yang berguna kepada agam bangsa dan negara.poyo eh??okayylah da la tuuuuu!;;

nota:marilahh 2010 malu-malu plakkkk;;;;

No comments:

Post a Comment