Wednesday, December 30, 2009

melangkah ke dunia baru!

asalamualaikum!!!!
hari ini 30 hb 12 tahun 2009 lagi sehari je lagi kite akan melangkah ke 2010.tahun yang penuh cabaran.ummm 2010???rasenye semalam baru masuk tahun 2009 uhuhuhuh x sangka kejap je mase yang berlalu.kenangan???semestinya x kan kulupakan.walaupun kat paper arini ade tunjuk pasal cara menghapuskan kenangan 2009 dengan memusnahkan barang 2 tapi aku x nak.walaupun perit kenangan itu biarlah ia tersimpan di hati nurani ini hahahahah.wishlist 2010???em biase je kot tapi tahun depan ni kene memantapkan ilmu di dada untuk mencapai yang lebih cemerlang semestinya kan!!!so korang2 yang nak buat study group ke tuisyen ke silalah panggil aku boleh join sekali;;macam rajin hahahahah..eh,tengok tu,tahun 2010 ni aku bertekad untuk lebih rajin x mo malas2 dah so kene tetap kan pendirian untuk belajar okay jangan jadi sengal asyik menempek dalam kelas tapi bile lecturer ajar sibuk memandang orang lain hahahah.owh yea,aku on9 di lab nie hahaha koz broadband dah overdue 54.20 malu siot hahahah so nak on9 kene la buat muke x malu g lab nieh naseb bek dekat je degna bilik.cerite hari nie??em biase je kelas dah start tp x tahan lahh kelas kul 8 pagi nie dah kene mandi kul 6.30 pagi menggigil-gigil hahahah.okayylahh malas nak merapu panjang x de mood

nota;aku nampak............-

No comments:

Post a Comment