Saturday, December 26, 2009

oh tidak!!!!!!!!!!

title post ni pun dah menggambarkan yang aku ni bakal ditimpa naseb yang x berapa baik huahuahua.okay first sekali nie baru je balik tadi g opis daftar kolej so far alhamdulillah ok.rumate??owh saya tidak lagi dapat rumate yang psiko macam sem lepas tapi rumate sem ni bernama MOHD ANASMUSTAQIM!!! siapakah beliau???adakah beliau seorang yang baik???oh itu saya x tau cume kite perlu tunggu bila die datang nanti.mengikut kata rakan seperjuangan, budak nie mempunyai ramai kawan dan mereka suka bermain bola sepak.wawawawa x sanggup aku kawan2 die beramai2 ke bilik aku semak la oi!!!~xpe nantikan saje kedatangan beliau mari kite tengok same2 hehehehhe;;

aku baru je lepas mengecek mane la tau result yang sebenarnya dah kuar ke belum tapi reslut  x kuar lagi sebaliknye result ecom je dah kuar dan alangkah terperanjatnye aku tengok result ecok..oh tidak sama sekali aku cume mendapat B+  sahaja.betullah kate orang lecturer itu semacam kede*** nak memberi markah kepada student wawawa sedih woi orang lain sume dapat A solid atau A x solid(maknenye a- lahh tu).aku>>B+ saje.tapi alhamdulillah bersyukur lah jugak dari x dapat pape kan???kite ni walau teruk mane pun ape yg kite dapat kite kene bersyukur koz ade orang lain lagi teruk dari kite so bersyukur lahh ya!!!!amin;;

aku juga baru je cek jadual terkini untuk sem depan.omg ni satu hal lagi nak buat aku kene heart attack ni.hari ahad dengan rabu dah ok dahh kelas sampai kul 11 pagi je tapi isnin dengan kames mati aku wooo.kul 9.30-11.00 kelas law disambung dengan 11.00-12.30 kelas law jugak then 2.00-3.30 kelas law lagi  then 3.30-5.00 process writing.bukan itu jek yea kelas sdg yang besanye ari selase telah ditunde ke hari isnin dan waktunya...................................................5.00 petang -7.00 malam.yeay!!! aku mula rasa cam nak bunuh diri hahahahahaah dari pagi sampai malam aku kat kampus aduhhhh;;tapi nilah student lifes kan so alhamdulillah(redha);;

yuran pun aku dah cek rm seribu seratus dua puluh lapan ringgit sahaja...alhamdulillah x delah mahal sangat berpatutan kan lahh uum kan!!!;;

sekarang ni nak tunggu setor bukak nak ambil barang yang banyak tu hehehhee.perasaan???ntah bercampur heheheh btw saya tengah dengar lagu tuhan beri aku cinta best2 !!!!!!!;;

2 comments: