Wednesday, December 23, 2009

saya <3 dia

korang nak tau ape aku rasa sekarang???
aku rasa kosong_empty gle..aku rasa korang patut bersyukur tau ada parents..
yelahh kalau ade parents x lahh susah kan..kalau parents da xde,korang kene manage hidup sendiri..
sebab korang da xde tempat bergantung lagi..so kene lahh pandai bawak diri..kalau orang lain parents diorang kol tiap2 hari..pas tu lepas exam mesti korang kol parents nak bagitau ok ke x exam tapi aku?aku x tau nak bagi tau kat sape lagi..kalau korang balik dari rumah nak ke kampus or even g mane2 mesti parents korang hantar kan??aku?aku g sendiri naik bus atau teksi je..aku rasa jeles kekadang tengok orang kat melak central tu ramai2 anta anak naik bus lambai2 tapi aku??aku sorang je..kalau korang xde duit korang akan kol mak bapak korang kan tapi aku???aku x paham kenapa sekarang ramai anak2 anta mak bapak kat umah orang tua.oi korang x leh pikir sikt dulu mase korang kecik,mak bapak korang yang jage kau,yang bagi kau makan,minum yang cuci ***** korang,diorang sampai lelah berpeluh2 nak cari duit unutuk korang tapi x kan lah korang x lehh jage diorang mase hari2 akhir diorang???aku bersyukur walaupun aku xde parents tapi aku still ade adik beradik aku..dulu mase mak aku ade,walaupun die keje kilang tapi hari2 die bawak kelapa,limau n pucuk ubi nak jual kat kilang untuk ape??untuk aku adik beradik..tapi kitorang x sempat nak balas jase mak aku..die kait kelapa sorang diri..even lelaki pun belum tentu dapat amek kelapa pakai galah panjang tapi die boleh..YA ALLAH kalau kau dengarkan aku,aku amat menyayangi dia...ALLAHYARHAM SITI MARIAM BT MOHD NOR..insan yang x pernah mengenal erti penat sedangkan die sakit..oh,,aku rindukan kan die.andai bisa kau beri aku peluang aku berjumpa dengannya,akan aku peluk die erat2 sambil aku ucapkan terima kaseh kerna telah membesarkan aku menjadi seorang insan...
terima kaseh mak!!!!

1 comment:

  1. bos..sabar ea..setiap dgaan adew hkmah d sebalik nyer..msti dorg gembira kalo taw kjyaan ko skag..;)

    ReplyDelete