Sunday, December 27, 2009

YA ALLAH;;

as usual online dimana lagi di lab kolej la hahhaah.urghhhh aku baru je bangun tido biaselahh akhir2 cuti ni kene cukup tido nanti da start kelas x cukup tido kan.esok x dapat hadir ke kelas koz mood xde bercampur dengan kad matrik yang x bertopup so x leh naik bus kesimpulannya esok x datang kelas;;

bangun je tido tadi ade mesej dan sekembalinye aku membuke pati masuk(poyo je ayat) aku mendapati ade mesej dari abg aku n mesejnye berbunyi begini "adie(nama panggilan aku kat umah),betul ke kau x nak berckap dengan aku lg da??xpelahh jage diri bebaik.....".pade sesiapa yang x tau ape yang terjadi,aku da 2 minggu x bertegur sape dengan abg n kakak aku atas sedikit masalah peribadi.disebabkan masalah itu aku telah berkecil hati.tapi korang percayalahh semenjak aku gaduh dengan adik beradik aku,semua yang aku buat semua x kene semua salah,jiwa pun x tenang so percayalahh dengan RESTU koz ia sangat penting..aku sedih la jugak dah la aku ni jauh dari keluarga uhuhuh.so aku pun x tau ape yang patut aku buat.sebenarnye kalau dipikirkan benda ni,aku akan menangis sesorang diri n aku akan cakap kat diri aku sendiri aku ni bukan adik yang baik.aku kesian kat diorang tapi dalam mase yang same aku x nak kene marah lagi,x nak disakiti lagi..aku realise yang sebenarnye aku seorang adik yang teruk,selalu menyusahkan kakak n abang aku huh aku minx maaf;;hurmm,,,,entahlah aku x tau ape yang aku patut buat sekarang ni.kpd anda yang membaca post ni doakan saya semoga dapat menyelesaikan masalah saya okayyy..amin;;

4 comments:

  1. alfie~
    sabaq norh?

    nasehat utk ang,
    mmg kadang2 kta saket hati dgn org yg lebeh tua dr kta, tp kta kna sabaq dgn karenah depa.. well, atlest ketika kta d bwh tanggungngan depa aa! haha! lpaih dh keja nk gadh pn gadoh aa~ huahuahaua~

    ReplyDelete
  2. huhu..pse xprnh terasa weh!klu xprnh mmg xde perasaan lar...tp gado2 mne pon insyaallah ko ttp juga akn berbaik nnt....percayalah..(cm lgu siti lak...hehehe,...)sbb ak pon prnh merasai perasaan ko walopun dlm versi cite lain...

    ReplyDelete
  3. tulahh ni pun aku dah minx maaf kat dia
    takut x berkat blaja nanti kan???
    uhhuuhuhuh

    ReplyDelete
  4. huhu..betol2...anyway...gud luck then....=)

    ReplyDelete