Friday, January 15, 2010

GULA-GULA DARI SYURGA

setelah selesai membuat satu daripada tujuh assignment,saya telah menarik nafas lega kerana saya telah bertambah rajin dari sehari ke sehari(tetibe**)..kini,saya telah merancang ntuk menulis dan menerbitkan satu novel pendek atau senang cerita cerpen di blog ku yang tersayang nieh(saje nak promote dah ade layout baru**).heheheeh..setelah mendapat ilham semase hendak mandi sebelum g solat jumaat tadi,saya telah memikirkan semasak2 dan seempuk2 nye tajuk novel saya itu adalah "GULA-GULA DARI SYURGA".tajuk x nak gempak kan?hahahaah..sebelum saya menulis novel ini,pesanan yang saya ingin berikan adalah jangan menangis atau menjerit x tentu pasal apabila membaca novel ini ye..sekian::...



dia kembali..
mencari hidup yang x pasti..
setelah sekian lama perit yang dilalui..
dia kini datang lagi..
mencari cinta yang hakiki..
IRFAN..seorang lelaki yang sering mengetuk pintu hati..
dan dia,MIA DATO MAZLAN,wanita yang tak pernah jemu mencintai seorang lelaki..
adakah bahagia milik mereka??
bagaimana masalah yang melanda irfan??
dapatkah mereka bersama??
nantikan..


yea,,saya ulang sekali lagi,NANTIKAN!!

No comments:

Post a Comment