Wednesday, January 13, 2010

if i were a girl?

kalau kak Rihanna ada lagu if i were a boy,ni aku ade cerita if i were a girl.hahahak poyo gile seyyhh.tapi x dapat dinafikan kenkadang fantasi melangkau realiti,kenkadang angan-angan mengaburi yang nyata huhuh so arini aku nak menceritakan angan-angan aku kalau aku ni seorang perempuan yekk;;


first,of course lahh aku nak jadi perempuan yang macam ni.dah namenye berangan x kan nak yang kurang cantik kot hahahah...









kalau la aku ni perempuan,mestilah aku ni seklasik anne hathaway(eja betul ke x pun x tau).yea selepas itu mestilah seseksi megan fox.ngauuummmmmm!! hahahah,secantik dan seanggun tizz zaqyah(aduh cair dow),seglamour sedatin ala2 siti nurhaliza hahah(maaf kalau penggunaan kosa kata yang salah;;),dan sepelik dan seunik lady gaga..just dance..lalalalalaal hahah!


ni nak cite sikit hidup aku nie..bangun tido je bermalas malasan kat katik aku yang empuk kalah katil vono ziana zain tu,menguap 5 6 kali dulu baru bangun.buka mata je dah ade maid datang anta air fresh oren..maid tu mestilah lelaki yea!pastu maid tu siap2 kan air untuk aku mandi nie -air-bunga-ke-susu ke-ape-ke kan??
dah siap mandi aku pakai baju..make up?


 

  

 

yes!perfect!em pastu pakai la perfume plak..



 


erm...sedapnye bau..opppsss dah lambat cepat pakai kasut!



 
jimmy choo yea kawan!
 okayy jum kuar nak kene cepat ade PC!pc tu bukan lah sejenis makluk yang duduk atas meja dan kelip2 lampu die tapi PRESS CONFERENCE.aku artist kan???

  

ni lah saya.hot nye! hahahaah..



 


emm guess what in my hand???its L-O-U-I-S-S V-U-I-T-T-O-N!



 


plastik sampah juga!!okayy saya akan berjalan di depan orang ramai dan selangkah aku nak melintas traffic light,semua kenderaan akan.....freeze..dan semua orang pandang aku..terpaku,terkesima,tergamam,tercekik mungkin...dup dap dup dap..bau minyak wangi menusuk ke hidung masing-masing...phewww!



 


wah! x sangka saya ramai peminat yek hahahaha..sebaik saje sampai di tempat tunggu bus(kantoi xde kete lak),semua jejaka-jejaka akan memanding sambil bergosip sesama mereka.."heyy dude! wow,gorgeous!!!"dan aku hanya tesenyum..sambil tersenyum2 nak naik bus,kasut jimmy choo ku ini telah salah langkah lalu jatuh terkelepott atas jalan sambil bus meninggalkan aku dan tanpa disangka-sangka aku ade bajak lalu kat belakang bus tu lalu menyodok aku dan menggiling-gilingkan badan aku sampai penyek-dah-tammat-!!!


anda sangka cerita ni dah tammat??oh tidak sama sekali.ni plak cerita aku mase nak kawen dengan jejaka pilihan buah hati pengarang jantung ku gagaga...em dress???



 

ni ok x??



 

erk macam baju dinner je??



 

wow!sangat sexy-perfect-gorgeous



 

kasut saya!


dan aku pun melangkah penuh bergaya..sampai je masjid,bakal laki aku marah koz pakai over2 padahal nak nikah bukan nak pakai baju kurung pakai gown plak lalu die pun menendang aku sampai jatuh tergolek doggg dah mati aku dah!!


itulah pengakhiran hidup aku hehehe..patut lah tuhan x nak bagi aku jadi pempuan koz kalau x sure masuk neraka dah la seksi bagai..seksa tengok hahahah..kau jawab lah nanti jang!!!!tammat~~~


p/s:entry ni x berkenaan dengan yang hidup mahu yang sudah tiada.terima kaseh!!








No comments:

Post a Comment